Pravidla soutěže Egger vizualizace | Démos trade, a.s.
Skrýt sortiment Sortiment
Kontakty
Pravidla soutěže Egger vizualizace

Pravidla soutěže Egger vizualizace

1. Organizátor Soutěže (dále jen „Organizátor“) 

Obchodní jméno: Démos trade, a.s. 

Adresa: Škrobálkova 630/13, 718 00 Ostrava-Kunčičky 

IČ: 36439851 

Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Ostravě, spisová značka B 1921 

2. Termín konání soutěže o ceny 

Do soutěže o ceny se soutěžící nominují hlasováním pod soutěžními příspěvky prostřednictvím přidání lajku k vybrané fotografii – realizace či vizualizace s Egger, Hlasovat pro nejkrásnější realizaci či vizualizaci mohou uživatelé Facebooku v období od 24.01. – 31.01.2024. V tomto termínu lze hlasovat a tím se zapojit do soutěže o ceny. 

3. Osoby oprávněné hlasovat a zúčastnit se tak soutěže o ceny 

Hlasovat může kdokoli s účtem na Facebooku, kdo dosáhne věku 18 let a má adresu na doručování v České republice či na Slovensku, s výjimkou zaměstnanců společnosti Démos trade, a.s. a Démos trade, s.r.o. 

4. Podmínky účasti v soutěži o ceny 

Soutěžící se do soutěže zapojí prostřednictvím přidání „LIKE“ na soutěžní příspěvek (fotografii/koláž) na oficiální Facebook stránce společnosti Démos trade. a.s. nebo na oficiální Facebook stránce společnosti Démos trade, s.r.o. 

Každý soutěžící má možnost hlasovat pouze jednou na jednom z facebookových profilů. Hlasováním, t.j. zapojením se do soutěže soutěžící souhlasí s těmito pravidly soutěže a zavazuje se je dodržovat. 

5. Výhra 

Pro získání výhry je třeba splnit výše uvedené podmínky. Odměna výherci: 

- Voucher 15 % na nákup produktů SM’art, Tulip a Strong 

6. Určení vítěze a oznámení výhry 

Po uplynutí termínu pro přihlášení do soutěže vylosuje Organizátor 3 z facebookového profilu CZ. Vítěze oznámí Organizátor na své FB stránce. Vítěze bude Organizátor kontaktovat přímo na uvedeném kontaktním facebookovém profilu. 

Pokud vítěz nebude reagovat do 14 dnů a neprojeví zájem si výhru převzít, ztrácí na ní nárok. Výhra v takovém případě propadne v prospěch Organizátora. 

7. Způsob předání výhry 

Vítěz a Organizátor se dohodnou na způsobu odeslání výhry. Náklady na doručení výhry běžnou přepravou na území České republiky hradí Organizátor. V případě, že si vítěz soutěže nepřevezme výhru, nemá vítěz nárok na opětovné odeslání výhry. V takovém případě výhra propadne v prospěch Organizátora. 

Organizátor odevzdá či odešle výhru výherci nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne oznámení kontaktních údajů. 

8. Ochrana osobních údajů 

Soutěžící berou na vědomí, že v souvislosti s jejich účastí v soutěži může dojít ze strany Organizátora ke zpracování jejich osobních údajů, a to zejména v souvislosti s ověřením, zda je soutěžící zákazníkem nebo registrovaným partnerem Organizátora, zveřejněním jména a příjmení vítěze soutěže na FB profilu Organizátora, případně odesláním výhry na adresu vítěze a ověřením totožnosti vítěze při převzetí výhry. Organizátor bude zpracovávat osobní údaje soutěžících především v rozsahu jméno, příjmení a e-mailová adresa, popřípadě další osobní údaje, které soutěžící Organizátorovi sám sdělí. 

Výše uvedené osobní údaje budou Organizátorem zpracovávány po dobu nezbytně nutnou k naplnění účelu, pro který byly shromážděny (tj. organizace soutěže) a k ochraně oprávněných zájmu Organizátora, nejdéle však do 3 let ode dne začátku řízení soutěže. 

Více informací o tom, jak Organizátor zpracovává osobní údaje, získáte zde: Zásady zpracování osobních údajů 

Soutěžící účastí v soutěži souhlasí s tím, aby bylo jeho jméno a příjmení v případě výhry zveřejněno na FB profilu Organizátora. 

9. Závěrečná ustanovení 

Na získání výhry v této soutěži není právní nárok. Výhra nemůže být vyplacena v hotovosti a nelze požadovat její výměnu za jiné zboží. 

Organizátor si vyhrazuje právo soutěž v průběhu jejího řízení zrušit, změnit výhru či změnit nebo doplnit pravidla soutěže. 

Organizátor nezodpovídá za žádnou újmu způsobenou soutěžícím v souvislosti s účastí v soutěži ani neposkytuje výherci na výhru jakoukoli záruku a ujištění. Vítěz ani jiný soutěžící tak nemá ve vztahu k Organizátorovi jakákoli práva z vadného plnění ani nárok na náhradu újmy či obdobná práva z porušení povinnosti Organizátora. 

Každý soutěžící účastí v soutěži zároveň potvrzuje, že bere na vědomí, že společnost Facebook nemá vůči soutěžícímu žádné závazky a účastí v Soutěži společnosti Facebook takové závazky nevznikají. Organizátor soutěže prohlašuje, že Soutěž není žádným způsobem sponzorována, podporována, spravována nebo jinak spojena s Facebookem. 

V Ostravě, dne 05. 01. 2024