Jak vytvořit zdravý a zároveň hravý prostor pro školáka? | Vše pro výrobu nábytku
Vážení zákazníci, naše provozovny jsou z nařízení vlády otevřeny pouze registrovaným (firemním) zákazníkům, kteří musí mít při vstupu do prodejny nasazen respirátor nebo obdobný prostředek bez výdechového ventilu třídy FFP2, KN95 a vyšších tříd. Děkujeme za pochopení.
Skrýt sortiment Sortiment
Kontakty
Jak vytvořit zdravý a zároveň hravý prostor pro školáka?

Jak vytvořit zdravý a zároveň hravý prostor pro školáka?

Jak vytvořit zdravý a zároveň hravý prostor pro školáka?
Distanční forma vzdělávání je v současné době problematika, se kterou se potýká většina domácností. Ze dne na den studenti vyměnili školní lavice za domácí prostředí, ve kterém tráví většinu svého času. Je proto důležité vytvořit takové prostředí, ve kterém si nejen oddechnou, ale také dokáží plnit své studijní povinnosti.

Studentský pokoj je prostor, který je náročný na skloubení všech činností, na které mají dospěláci obývací pokoj, pracovnu a ložnici. Proto, pokud to prostor umožňuje, je dobré vytvořit zónu na spánek a oddech, zónu na práci, tedy školní povinnosti a zónu na hru. V zóně na práci je prioritou pracovní stůl. Staré zlaté pravidlo, kdy stůl je dobré umístit pod okno, je už pasé. V dnešní době používají děti a mládež na školní povinnosti i zábavu počítač. Tedy není vhodné, aby byla obrazovka nasvícená přímo zezadu a stůl stál pod oknem. Stůl potřebuje  stabilní nohy (k dispozici jsou také elektricky nastavitelné podnože) a každé dítě určitě ocení stolové elektrické zásuvky.

V naší realizaci jsme použili dekor EGGER DTDL H1344 ST32 Dub Sherman koňakově hnědý, který navozuje domácí, příjemnou atmosféru. V kombinaci s funkční magnetickou plochou v podobě zástěny, vytvoříte praktickou plochu na přichytávání dokumentů a zároveň na psaní.

Při navrhování interiéru pro adolescenty je nejdůležitější dělat to spolu s nimi. Děti přibližně od 10 let začínají mít představu, co se jim líbí a jak by měl jejich prostor vypadat. Mají už své oblíbené barvy a při dobrém vedení designérem se dokáží rozhodnout, jaký materiál by ve svém pokoji chtěly. Kvalitní rozhovor se studentem o jeho představách, jak by měl pokoj vypadat, je investice, která se vrátí třikrát. Poprvé v podobě spokojenosti studenta, který si v pokoji bude moci  oddechnout i plnit povinnosti. Podruhé v zodpovědnějším chování vůči zařízení pokoje a pořádku v něm, a do třetice to může být úžasný proces objevování vlastní identity studenta a jeho osobnostního rozvoje.